2013. január 5., szombat

Xoxo, Gossip Girl

OMG! Kapásból csak ennyi jut eszembe. Most néztem meg a Gossip Girl 6. évadzáró epizódját, ami egyben a sorozat záróepizódja is. Igazán sajnálom, hogy vége, hiszen ez volt a mi korosztályunk Sex & The City-je. Még le sem ülepedett bennem a sok új infó...


Én még az elején szerelmesedtem bele a GG-be, amikor még itthon se híre se hamva nem volt a dolognak. Szeretek angolul sorozatot nézni, egyrészt mert a legtöbb szinkron borzalmas, másrészt mert enélkül a nyelv nélkül ma már semmire nem mész, így összeköthetem a kellemest a hasznossal. Miután az első két évadot végigpörgettem jött egy szünet, és hogy hogy nem, a 3. évadba már nem kezdtem bele. Voltak időszakok amikor megint elkezdtem aztán befejeztem valami miatt, mígnem most novemberben megint átadtam magam az őrületnek. :D Ezúttal azonban már eljutottam a sorozat végéig és nagyon sajnálom, hogy vége.

Már az elején látni lehetett, hogy ez a sorozat befutó lesz. New York (sőt Upper East Side), tini dráma, shopping, pletyka... várható volt, hogy rá fognak harapni. A szereplők a 6 év alatt szinte velünk együtt nőttek fel és láthattuk, hogyan változnak a karakterek. Ha kellett utat mutattak a divat rögös útján, igaz nem sokan engedhetjük meg magunknak a designer darabokat, de álmodozni mindig lehet.:D

Engem személy szerint nem a dolog divat oldala fogott meg, bár tény, ha valaki hozzám vágná azokat a csodás ruhákat és kiegészítőket, nem mondanék nemet.:D Nekem azonban sokkal jobban bejöttek a karakterek. Imádtam, hogy rengetek karizmatikus nő van a sorozatban, akik nem félnek használni az erejüket. Elég ha csak Blairt nézzük, vagy Serenat... Lehet, hogy sokszor nem épp tisztességes eszközökkel érték el amit szerettek volna, de mindig ott voltak egymásnak és segítették egymást, no matter what... Az ilyen barátság ma már ritka, és sok néző álmodik erről, azt hiszem ezzel a sorozat készítői is tisztában voltak. Nagyon okosan forgatták mindenesetre a szálakat, az biztos. A másik kedvencem pedig a szövegük volt... Sokszor a könnyed beszólások mögött megjelent a műveltség is, és ez szerintem ritka. Ezenkívül egy-egy mondat után azért elgondolkodtam, mert szerintem elhangzott jópár bölcs dolog. Nyilván nem egy sorozat fogja meghatározni az életem, ettől független inspirálódni mindenhonnan lehet.;) Na jó befejezem az ömlengést, különben naplementéig itt pötyöghetnék...:D 






Gondolom mindenki tudja, hogy a könyvek alapjául Cecily von Ziegesar Bad Girl cimű sorozata szolgált. Imádok olvasni, és a könyv első 3 részét én is olvastam, de be kell valljam, nekem a sorozat sokkal jobban bejött. Bár azt hiszem ebben szerepet játszottak a helyes srácok is... Jó a képzelőerőm, de azért Chace Crawford elég dögös:D

Azért ez ironikus volt, pont tőle...:D


Nem szeretnék itt spoilerkedni, ezért nem mondok semmit, de aki még nem nézte végig a sorozatot, vagy netán bele sem kezdett az most menjen!!:D Csajos kikapcsolódás gyanánt tökéletes választás. Remélem Hollywood előrukkol egy hasonló kaliberű dologgal, különben nagyon el leszek keseredve. Mi lesz velem Gossip Girl és Vampire Diaries nélkül? Egyenlőre még tartom magam, mert a TVD-ből még van néhány rész hátra...

Nektek mi a kedvenc sorozatok? Imádok új sorozatokat felfedezni, ezért ha valakinek van bármilyen kedvence várom az ajánlatokat!:) Szeretnétek esetleg egy postot ahol én mutatom be a kedvenceimet?:)

Gyönyörűek :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése