2013. január 4., péntek

Angyali Pink Álmok

Csajok, nektek mi jut eszetekbe, ha azt mondom The Victoria's Secret Fashion Show?
Én az utóbbi időszakban "Angyal-lázban" égek, ezért úgy gondoltam, ma erről hozok nektek egy postot;)




Kövezettek meg, de december előtt én még soha nem néztem meg egyetlen Victoria's Secret show-t sem. Úgy gondoltam ez is olyan, mint a többi fashion show, felesleges rá az időmet pazarolni. Ó, de mekkorát tévedtem. Belenéztem és azóta nem bírok leállni. :) Sajnos még csak a 3 legújabbat tudtam visszanézni mert itt volt a karácsony és a szilveszter, na meg valamikor a vizsgákra is készülni kell... De amint végzek a vizsgáimmal hatalmas maratont fogok tartani!!

Ami a leginkább tetszik az az egésznek a hangulata. Végre nem azt látni, ahogy kiéheztetett modellek savanyú képpel lejtenek végig a kifutón. Ezen a színpadon pezseg az élet, mindenki mosolyog és jókedvű. És a modellek? Te jó ég... sosem voltak lezbi hajlamaim, de esküszöm őket még én sem rugdalnám ki az ágyamból. Gyönyörűek, formásak de mégsem csontosak. Az új életcélom, hogy hasonló alakom legyen mint nekik! Persze nem könnyű, de van honnan inspirációt meríteni.;) Remélem nem bukom bele a feladatba!:)


Most pedig jöjjön egy kis angyal történelem:

Az első show-t 1995 augusztusában rendezték meg, New Yorkban (hát hol máshol?:D) a Plaza Hotelben. Azóta minden évben kapunk egy csodát, kivéve 2004-ben, amikor nem külön fashion show volt, hanem az  Angels Across America Tour keretein belül szerveztek egy rendezvényt.

És vajon mi a márka sikerességének titka? A tetszetősen megtervezett fehérneműkön kívül valószínűleg a szupermodelleknek tudható be az elsöprő siker. Igen igen, bizony az angyalok elit kis csapatáról van szó. Ha csak pár nevet kell említeni, akkor biztosan mindenkinek eszébe jut Heidi Klum, Miranda Kerr, Alessandra Ambrosio, Doutzen Kroes, Tyra Banks, Gisele Bündchen, Adriana Lima vagy a magyarok új üdvössége Palvin Barbi. Akárhogyan is, nem véletlen akkora a sikere a fehérneműknek az USA-ban és szerte a világon.
További jó hír, hogy már Budapesten is nyílt egy üzlet. Állítólag nem olyan jó mint az amerikai, de hát ne is várjunk csodát, örüljünk, hogy van. Azt hiszem, hamarosan ellátogatok oda.:)

Végezetül pedig természetesen kaptok képeket is!:) A videót se hagyjátok ki, annyira édesek benne, főleg Miranda :D. Nektek mi a véleményetek a Victoria's Secret márkáról és Fashion Showról? Ti is annyira imádjátok mint én?



Alessandra :)

Ő pedig az én személyes kedvencem Candice Swanepoel



Chanel Iman




Gondolom Miranda Kerr-t mindenki felismeri:) 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése