2014. április 8., kedd

Újév kezdés Portugáliában

Ahogy már az előző posztban említettem (katt ide), az új esztendőt Portugáliában indítottuk. Nem mondanám, hogy ez volt életem legizgalmasabb szilveszter estéje (szerintem a nagymamám ünneplése élménydúsabb volt...), de mindenképpen kellemes élmények fűznek a Portugáliai utamhoz.



10 napot töltöttünk az országban, amibe szilveszter is pont bele esett. Portugália maga nem lesz az életem szerelme, de meg kell hagyni, hogy a tengerpart rettenetesen gyönyörű! Maga a város (Faro, Lagos és környéke) nem hagyott bennem mély nyomokat, kissé ütött-kopott, már amennyire használhatjuk ezt a kifejezést egy városra, azonban a part mindenért kárpótolt! Egész nap képes lettem volna ott ücsörögni, ha nem kellett volna dolgoznom. Az időjárás is nagyon kellemes volt, a kis bőrkabát elég volt, ami hatalmas felüdülésnek számított a londoni dermesztő hideg után. (Pláne december végén...)

Milyen új élményeket köszönhetek ennek az útnak?

  • kipróbálhattam minden nap egy-egy tengerpart melletti étteremben ebédelni (nincs is annál jobb, mint finomakat enni, miközben a tengermorajlását hallgatod és a hullámokat nézed)
  • friss narancsot szedni a fáról majd megenni sokkal jobb, mint bemenni a boltba és ott megvenni
  • dermesztő hideg van és mindjárt elkezd esni az eső?? Menjünk szörfözni (értem én, hogy kellenek a hullámok, de amikor olyan szürke az ég, hogy alig látsz, akkor miért kell csoportosan bevonulni a tengerbe??)
  • megcsodálhattam egy kardhalat élőben
  • angolul szinte mindenki beszél, még az is, akinek az egyetlen jövedelme abból származik, hogy a tengerparton farag szobrokat homokból (ezt nem degredálásnak szántam, hihetetlen kézügyességgel rendelkezett a szóban forgó úriember)
  • eddig azt hittük, hogy egy szimpla hamburgert és sült krumplit nem lehet elszúrni? Óóó, dehogy nem...
Bónusz történet: Hogyan is telik az a bizonyos szilveszter este, ha az ember dolgozik? Este  9 környékén elkortyolgattam egy pohár pezsgőt a szülőkkel, majd bevonultam a szobámba (ahol a wifi nem is működött...), gondolván,hogy olvasok, majd éjfélkor kimegyek a wifi övezetbe, hogy írjak mindenkinek... 11 körül elaludtam, majd hajnali egy körül felébredtem. Magamban gyorsan elmormoltam, hogy B.U.É.K. majd aludtam tovább, gondolván.hogy ezt már elcsesztem így is úgy is. Extázis közeli élmény, mi?:D

Dióhéjban ennyit tudnék elmondani az ott töltött napokról, a képek pedig majd beszélnek helyettem is!

étterem :)


kardhal

egy másik ebédünk színhelye


a háttér a lényeg (nem az én megviselt, smink nélküli fejem...) :D


decemberhez képest nem volt rossz :)







étterem :)


éttermünk a bal oldalon:)



és egy másik :)






















narancs fák a háttérben:) és ki szúrja ki a tehén méretű kutyát?? miatta nem mertem közelebb menni -.-


Valaki esetleg már volt Portugáliában? Ti milyen érzésekkel tértetek haza?
Szép napot mindenkinek! 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése