2013. november 16., szombat

The 30 Day Snap #16

Az angol és a német után eldöntöttem, hogy szeretnék franciául is megtanulni, ezért nagyon örültem, hogy itt Londonban egy félig francia családhoz költözök. Szerettem volna egy nyelvtanfolyamra is beiratkozni az alapok elsajátításához, mondván, hogy utána a családnál már ragadnak majd rám a dolgok, de sajnos nem találtam olyat, ami rendesen passzolna a munkabeosztásomhoz. Ma viszont a könyvesboltban rátaláltam egy kis csomagra, ami egy munkafüzetet és kettő darab cd-t tartalmaz kezdők számára, ezért úgy gondoltam mi baj lehet belőle? Még becsempésztem mellé a kosárba egy kis füzetet, ami gyakori és hasznos kifejezéseket tartalmaz. Majd meglátjuk, mennyire működik nálam ez az otthoni tanulós módszer. Drukkoljatok! 


Valaki esetleg tanult már otthon magától nyelvet? Tapasztalatok, tippek ?
Szép napot mindenkinek!
Mi is a "The 30 Day Snap?" Kattints ide és kiderül.;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése