2013. október 25., péntek

The 30 Day Snap

Sziasztok!

Erről a kis projekről még Sprinkle of Glitter (a linkre kattintva olvashatjátok az ő bejegyzését) alias Louise blogján olvastam, és nagyon megtetszett az ötlet. Ő még anno júniusban csinálta ezt, én azonban most érzem elérkezettnek az időt arra, hogy én is belevágjak.:)

forrás:  sprinkleofglitter.co.uk

Gondolom most mindenki azon töpreng, hogy mi a fenéről hablatyolok én itt. Tehát, maga az alapötlet lényege, hogy novemberben minden nap közzéteszek itt a blogon egy fényképet, és írok hozzá pár sort. Ez egyrészt azért jó, mert kicsit olyan, mintha velem lennétek mindig, és így jobban beleláthattok a mindennapjaimba.:) Másrészt pedig fejleszthetem a fotóstehetségem, mert be kell valljam, van rajta mit csiszolni. A ráadás pedig, hogy emellett ugyanúgy megmaradnak a szokásos posztok, így egy nagyobb dózist kaptok a blogból ebben a hónapban. Yeeey ;) (Már amennyire az energiaszintem engedi a szokásos posztokat ugye...:D)

Mindenesetre úgy gondoltam, hogy ez egy jópofa dolog lenne, és érdemes kipróbálni. Legalább tényleg jelentkezek, mert bevallom kicsit rosszul érint, hogy az utóbbi időben ennyire hanyagoltam a blogot, és ennyire nem volt időm semmire.

Ha valaki esetleg csinált már ilyet vagy tervben van, az dobjon egy linket, mindig jó másoknál leskelődni.;)
Szép napot mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése