2013. november 18., hétfő

Egy délelőtti séta

Tegnap este kitaláltam, hogy ma délelőtt ha törik, ha szakad én elmegyek egy parkba sétálni. Sokat törtem a fejem, hogy hova is mennék a legszívesebben, végül a St James Park mellett tettem le a voksom. Ki is néztem a googleben, hogy hogyan jutok el oda, majd ma reggel miután a gyerekeket elkísértem a suliba útnak is indultam. Na igen ám, de nem jutottam el a kiszemelt célig.



Hogy miért nem? Nem számoltam azzal, hogy már a metróból kifele jövet szemben találom magam a Big Bennel. Ennek pedig annyira megörültem, hogy nem is kerestem tovább a parkot, hanem körülbelül két órát bolyongtam Westminster kerületben, és nem bántam meg. Big Ben, London Eye, Trafalgar Square, Covent Garden mi kell még egy csodás délelőtthöz? Nekem még egy vaníliás latte hiányzott, de miután azt is beszereztem teljes volt a boldogságom. Egy cseppet sem zavart, hogy az idő ködös, felhős és szürke, ehhez már teljesen hozzászoktam. Hideg pedig egyáltalán nem volt, tökéletes időjárás volt egy kis sétához. Az pedig mindenhez hozzáad egy kis pluszt, hogy már rengeteg helyen karácsonyi díszek vannak. Kinek ne tetszene ez?:D Ja, egyébként annyira rácsodálkoztam mindenre, hogy majdnem elütött egy taxi... persze nem a tipikus fekete, hanem piros, de semmi baj...:D Egyébként a sofőr csak mosolyogva rám dudált, aztán ment tovább, mintha mi sem történt volna. Na de nem is szaporítom tovább a szavakat, inkább mutatom a képeket, mert természetesen mióta itt vagyok a fényképezőgépem nélkül egy tapodtad sem mozdulok. :)














imádom ezt a kék csirkét...:D Ha jól tudom, a francia kapcsolatokat, vagy valami hasonlót jelképez, de javítsatok ki, ha tévedek





a legviccesebb, amikor a lépésben közlekedő buszra csak úgy felugranak az emberek.. már nem egyszer voltam szemtanúja :D



ez persze esti fények mellett az igazi


ami szép az szép, még ha nem is éppen pénztárcabarát...Jo Malone kirakat






ahha, megvagy Rudolf! :D




itt is van lebegő bácsi...

... na meg arany Shrek :D





láttatok már ennél szebb Starbucksot?:D 



a Trafalgar Square teljes pompájában



na és persze a cicás kesztyű akcióban :D

Szép napot mindenkinek!
További képekért mindenki megtalál az instagrammon Szanny93 néven.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése