2013. november 13., szerda

The 30 Day Snap #13

Üdv a mindig esős Londonból!
Oké, oké ma éppen sütött a nap, de heti egyszer minimum bőrig ázom. Már egészen hozzászoktam, de a cipőim nem viselik annyira jól a dolgot mint én, ezért úgy gondoltam ideje beruházni egy gumicsizmába. Nem gondoltam volna, hogy pont én hordani fogok ilyet valaha is, mert akárhányszor rájuk néztem, mindig az jutott eszembe, hogy milyen ormótlanok... De aztán egyre többet kacérkodtam a gondolattal és voilá. Ha pedig már rászántam magam a vásárlásra, akkor úgy gondoltam, hogy egy viszonylag időtálló és jól variálható darabot szeretnék, ezért egy klasszikus fekete Hunter mellett döntöttem. Nem mondom, hogy ez a legolcsóbb opció, de már most látom, hogy rengetegszer fogom használni. Egyrészt az itteni időjárási viszonyok miatt, másrészt pedig mert hihetetlenül kényelmes... Ma délelőtt vettem, de délután már fel is avattam napsütés ide, vagy oda. Meglepő, de imádom! :)



Szép napot mindenkinek!
Mi is a "The 30 Day Snap?" Kattints ide és kiderül.;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése