2013. február 23., szombat

Az első képek / My first pictures

 Sajnos még nem volt időm / energiám elmenni egy kiadós sétára normális fényviszonyok között, ezért csak pár esti és napközbeni képem van. De amint időm engedi jönnek a rendes képek is, mert Laufensburg csodálatosan szép hely! Addig is puszi mindenkinek! :)

Unfortunately I haven't had time or energy to take some  nice pictures only at nights, when the light conditions are not really the best...But I promise, I'll bring you some good ones soon, because Laufensburg is an incredible place! Till then hugs and kisses for everybody! xo

Ezt még a húgomtól kaptam indulás előtt, mert a szülinapomon már nem leszek otthon <3
My sister  gave this to me before leaving, because I'm not gonna be at home at my birthday <3 

én próbáltam szelektálni...
I tried to pack only the most important things....

... de annyira nem sikerült :D
... I guess I've failed :D

igen, busszal mentem... 14 óra, nem a legjobb
yep, I travelled by bus... bah 14 hours

kaptam virágot
I got some flowers

ezzel vártak:)
and chocolate ;)

svájci finomságok... nyam nyam nyam
omnomnom Swiss chocolate :D

a kislány remekműve
the little girl has drawn this, I'm on the right :D


pizsitiiiime... mindig teljesen kipurcanok estére:D
pijamatime... I'm always totaly  tired in the evenings :D

de azért egy kis otthoni spa-ra jut idő ;)
but I always have some time for a little home spa ;)

kilátás a szobából :) szépséges
the sight from my room :) beautiful 

az új kedvenc nasi, bár egy kicsit sós
my new favorite snack :) a bit salty, but still good

először azt hittem piros a sajt... aztán rájöttem, h a-a Szandra, szedd le... :D
first I thought that the cheese is red... but than I was like: oh Szandra, don't be silly  take it off:D


a házikedvenc :) annyira jó puha a bundája
the beloved pet :) Her fur is so silky

ezen a lejtőn bandukolok minden nap :) bár sajnos a kép nem adja vissza teljesen a meredekséget
I walk down this slope every day :) but unfortunately this picture is not the best

Laufensburg svájci oldala: bizony bizony, a túlpart már Svájc emberek :)
the Swiss side of Laufensburg: yep guys, on the other side of the river there is Switzerland:)







nem életem legjobb képe, de nincs mit tenni :D
not my best picture, but it's still us :D

kisebb havazás...
some snow


a  munkaruha...:D
and my clothing, just stay comfy :)

Már facebookon is megtalálhattok itt.
You can find me on facebook here.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése