2013. február 12., kedd

Februári sorozat ajánló

Hatalmas sorozatjunkie vagyok, ezt mindenki tudja rólam. Ha rossz az idő sorozatozom, ebéd után esetleg pihenésképpen sorozatozom, vagy csak simán este megnézek egy két új epizódot, mert miért ne? :) Ezért úgy döntöttem, hogy havonta, vagy két havonta (ahogy időm engedi), megmutatnám nektek az aktuális kedvenceket.
Jöjjenek hát a mostani győztesek :)



1. Gossip Girl:

Ez már már örök klasszikusnak számít. Ki ne ismerné az Upper East Side örökösen pletykáló bloggerét? Sajnálom, hogy vége lett, ez volt a mi korosztályunk Szex & New York-ja. Blair és Serena a szívemhez nőttek az évadok alatt, ezért kérdem én, mit fogok most nézni?:D:D Viccet félretéve, ha valaki még nem látta azonnal lásson neki! Dögös pasik, csini csajok, designer ruhák, táskák és cipők minden mennyiségben, mi kellhet még?:D



2. The Vampire Diaries:

A csúcsok csúcsa. Egyszerűen imádom! Nina Dobrev és Ian Somerhalder. Úriiiisteeeeeeeen. Az a pasi maga az álom, és a barátnője is meseszép. A vámpírok pedig alapjáraton menőnek számítanak mostanában. Szuperszexik, erősek, hallhatatlanok és általában rengeteg pénzt halmoznak fel az évek alatt. Ehhez pedig hozzájön még egy jó adag misztikum, ami körüllengi őket, kell ennél több?:D Ami nekem különösen tetszik ebben a sorozatban az az, hogy nem egy tipikus sablon történetet kapunk. Persze az alap itt is egy szerelmi szál (mi más??), ami tele van bonyodalmakkal, de ettől függetlenül, mindig történik valami váratlan. Példának okáért megjelenik egy doppelganger, aztán Klaus és a családja története, Elena szülei, átváltozások, boszorkányok... A listát a végtelenségig tudnám fokozni. Ezerszer jobb mint az Alkonyat, számomra legalábbis. Aki még nem látta annak mars, induljon letölteni!:D De könyörgöm ne magyar szinkronnal, az valami szörnyű. És Ian hangja különben is hmmmm:D (Miért nem szaladgálnak itt ilyen pasik??)
Ja, és úgy néz ki, lesz külön sorozat The Originals címmel, hogy ne maradjunk TVD nélkül a sorozat vége után sem. Hmm, nem rossz, nem rossz!



3. Pretty Little Liars

Már az elejétől kezdve nagy rajongó vagyok, egyszerűen imádom! Szerintem elég egyedi a témája, legalábbis én még soha nem láttam hasonló szállal futó sorozatot (de kövezzetek meg, ha van:D). Azért szeretem, mert biztos, hogy sohasem az történik, amit várnék. De azért minden egyes epizóddal egy egy újabb kirakós darabka kerül a helyére. Egy teljesen jól megrendezett, és átgondolt sorozatról van szó. Nem utolsó sorban pedig ez a sorozat is kedvez a divatőrülteknek.;) A négy karakter közül biztosan megtaláljuk a hozzánk legközelebb állót! Bevallom nekem Aria és Hannah a kedvenceim. És ki lehet A? Fogalmam sincs... Már jó pár megoldást felállítottam a buksimban, de ezeknek a fele már megbukott... :D


imádom Mona felsőjét (jobb szélső)


4.Victorious

Itt előre fel kell hívnom a figyelmet, hogy nem az évezred legjobb sorozatáról beszélek! Még azt hiszem, a Nickelodeon-on adták/ják talán, nem tudom , én a neten nézem. Igazából akkor szoktam előkotorni, ha valami teljesen kis tinglitangli agyradír dologra vágyom. Annak tökéletes. Az énekes és a táncos részeket imádom, a szereplőgárda hangi adottságaival semmi probléma. Csak keressetek rá Ariana Grandéra, isteni a hangja! Tehát ha valaki egy kis semmi sorozatot keres kikapcsolódás gyanánt, annak ez tökéletes választás lehet! :)




5. Beauty and the Beast

Ezt a kis tündérmesét nemrég fedeztem fel magamnak, de azóta jól megvagyunk. Igazából a történet lényegét nem nehéz kitalálni, a cím utal rá.:D És valóban a szépség és a szörnyeteg sztorija köszön vissza, csak modern köntösbe burkolózva. Annyit variáltak rajta, hogy itt "Szépség" nyomozó, a szörnyetegünknek meg persze vannak titkai, és hogy hogy nem, összefonódik az életük, gyanítom több szálon is. Igaz eddig különösebben nem tudott meghökkenteni, de nekem valahogy mindig bejönnek ezek a természetfeletti dolgok. :)



Nektek mi a kedvenc sorozatotok? Csak én vagyok ennyire misztikum rajongó? :D

Szép napot mindenkinek!
Már megtaláltok facebookon is, csak katt ide.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése