2012. december 26., szerda

Youtube kedvencek

Nem tudom ki hogy van vele, de én imádok youtubeon böngészni, különböző verziókat meghallgatni egy-egy számnál. Így mindig ráakadok egy-egy bandára, vagy énekesre akik a kedvenceim lesznek. Őket szeretném most bemutatni nektek, bár lehet a legtöbbjüket más ismeritek.


1. Megan Nicole
Nálam ő az abszolút number one! Imádom a hangját, néhány feldolgozása jobb mint az eredeti! Már van egy saját dala is, nekem az is bejön, de a feldolgozásait sokkal jobban imádom, és képzeljétek még a Boyce Avenue-val is csináltak egy közös covert, hmmm isteni! :)
mindig mosolyt csal az arcomra ;)

2. Christina Grimmie
Igazi őstehetség a csaj! Bár őt már felfedezték, és kijött a saját CD-je, még mindig igen kevesen ismerik. Nekem mindegy, hogy feldolgozás vagy saját szám, az összeset imádom. =)
katt és hallgassátok ti is a csodát ;)

3. Tiffany Alvord
Ő is rettentően tehetséges, de én két számáért rajongok nagyon, az egyik a saját száma (link lejjebb) a másik pedig Carly Rae Jepsen számának, a This kiss-nek a feldolgozása. Szerintem csekkoljátok le mind a kettőt. Az utóbbit már csak a cuki srác miatt is megéri ;)
Baby, I love you

4. Sam Tsui
Én elsősorban azért szeretem, mert egyediek a feldolgozásai és mindig valami különleges hangzást kapunk végeredményként. Annyi jó feldolgozást csinált már, hogy nem is tudom eldönteni, melyiket linkeljem be nektek...
Sam Tsui & Christina Grimmie duett <3

5. Tyler Ward
Jó a srác önmagában is, de nekem sokkal jobban bejön, amikor valakivel együtt dolgozik. Nem tudom miért, de a csapat valahogy "öltözteti", ha értitek mire akarok ezzel kilyukadni... :) Pötyögjétek be a neve után a Satellite szót is, jól összehozták, na és az a mozgás:D
azért a mozgás itt sem semmi, na meg a bloopers :D

6. Julia Sheer
Ha relaxálni akarok, akkor Julia Sheert hallgatok és a belinkelt számot. Csoda, pláne ha Tyler Ward-dal dolgozik együtt, de azért egyedül is csoda a csaj.;)
katt :)

7. Cimorelli
Ők az a banda akikről nem tudom soha eldönteni, mit is gondolok. Szeretem is őket, de mindig van valami, ami idegesít bennük... Nem tudnám megmondani mi az, de határozottan érzem, hogy valami nem okés...:D Ettől függetlenül jól nyomják a csajok, csak valahogy mindig kettős érzelmeket váltanak ki belőlem.
ti mit gondoltuk róluk?

8. The Dolly Rockers

Őket csak nemrég fedeztem fel, de egyszerűen imádom őket! Van bennük valami különleges, egyedi a stílusok. A hangjuk pedig... na hát az valami fantasztikus! Csak hallgasátok őket és megértitek ti is, mire gondolok!
csoda <3

Nálam most ők az aktuális kedvencek, ti kiket hallgattok, ha épp nem az eredeti szám dübörög a szobátokban?:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése