2012. december 13., csütörtök

Hello

Már egy ideje gondolkodtam, hogy elindítsam-e a saját blogom, és úgy gondoltam most itt az ideje. Régebben már belekóstoltam egyszer ebbe a világba, de akkor könnyebb dolgom volt, mert már egy stabil olvasóközönséggel bíró blogot "örököltem". Ezért is volt nagy a dilemma...
Imádtam blogolni, azonban a téma, amiről írtam már nem volt aktuális, ezért az a dolog megszakadt. Azonban maga az érzés, hogy kiírjam magamból a gondolataimat hiányzott, ezért úgy gondoltam mindenképpen érdemes lenne még egyszer belevágnom.

Még most tisztázom, hogy nem azért csinálom ezt az egészet, hogy az önbecsülésem erősítsem, vagy hogy celebbé váljak. Simán csak szeretném kipróbálni, hogy milyen az, amikor teljesen egyedül indítok el blogot és kíváncsian várom mi sül ki belőle. Ha csak két ember lesz, akinek örömet okozok a postjaimmal, már boldog leszek! :)

Nem szeretném a blogom semmilyen kategóriába besorolni, arról fogok írni, ami épp foglalkoztat, vagy amire  ti kíváncsiak vagytok. Szívesen fogadok bármilyen téma javaslatot és kritikát is, amíg az normális hangnemben van megfogalmazva! És itt most el is érkeztünk a következő pontig. Honnan is jött a blog neve? Az All yours csupán arra utal, hogy a blog értetek és nektek van. Tudom, ez csöpögősen és közhelyesen hangzik, de igaz. Ha nem lesz aki olvas, akkor nyilván egy idő után megszüntetem a dolgot, mert naplót magamnak is írhatok. Ezen felül szerettem volna egy egyszerű, könnyen megjegyezhető nevet, és végül erre esett a választás. Remélem, mindenki akkora szeretettel fogadja majd ezt a blogot, mint amekkora örömmel én írom.:)

A további bejegyzésig szép estét mindenkinek!

P.S. I'm all yours


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése