2012. december 18., kedd

X-mas time

Az első rendes postom témája a karácsony, mily meglepő...:)
A szobatársammal ma előkerült a téma, és rájöttünk, hogy pár éve még sokkal jobban vártuk az ünnepeket, a kisgyerek korunkról már nem is beszélve.
Minél idősebbek leszünk azonban, annál kevésbé értékeljük az ünnepi hangulatot. Ez pedig elgondolkodtatott, hogy miért is lettünk ennyire érzéketlenek? Hová tűnt a bennünk szunnyadó kisgyerek?

Emlékszem még, mikor kislányként mindig izgatottan vártam, hogy mit hoz a Jézuska... Igazából, mindegy mi volt a fa alatt, mindennek örültem, a lényeg az izgatott várakozás volt. Aztán szép lassan az évek múltával ez elkezdett kikopni. Persze még most is várom, és azért 19 évesen még nem jelenteném ki, hogy oké vége az életnek én már semminek nem örülök...:D De már nincs meg az a bizsergés mint régen.

Ebből aztán jött az újabb gondolatmenet, hogy oké, akkor hozzuk magunkat ünnepi hangulatba. A legegyszerűbb módja, a karácsonyi zene hallgatása lenne, a csapból is ezek folynak. Na ezek azok amiktől rosszul vagyok, kiráz tőlük a hideg is. Eddig imádtam őket, de idén a Media Marktban dolgozom hétvégente promóterként, és heti 3x8 óra nonstop Jingle Bells és társai kikészítenek.

Íme az én listám győztesei:

1.) Vásároljunk!- Ugye csajok, ez nem is olyan nehéz? Én mindig ünnepi hangulatba kerülök, ha valakinek ajándékot kell venni és szépen becsomagolni őket. A legjobb része pedig amikor kibontják, és látom az arcokon, hogy tényleg örülnek annak amit kapnak!:)



2.) Christmas beauty- Nálam ez a dolog általában a körömfestésnél teljesedik ki. Imádom lakkozni  körmeimet, most is éppen piros-fehér candy mintában tündökölnek.:) Így ha ránézek a körmeimre mindig a karácsony és a fini nyalánkságok jutnak az eszembe. Hmm nyami!!:)

3.) Movies- Ha minden kötél szakad, még mindig fordulhatok az örök klasszikusokhoz, a filmekhez! Na persze, nem a Télapuhoz és a Reszkessetek betörőkhöz, amiket már az unalomig vetítettek. De aki keres az talál, Hollywood előszeretettel nyúl a karácsonyi témához.:)

4.) Sütiii- Ha már finomságok, akkor mézeskalács vagy habcsók.Ki tudna ellenállni ezeknek a finomságoknak? Fakanál a kézbe, és máris kezdődhet a móka.:)

Szó szerint zabálnivaló ;)


Remélem minden velem egy cipőben járónak tudtam segíteni ezzel a kis ötlettárral.:)

És tudjátok, I'm all yours;)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése