2013. március 16., szombat

Hóvihar és büszkeség

Lehet, hogy nem tartózkodom otthon, de azért facebookon és a családon keresztül kapom az infókat arról, hogy mi is történik otthon.
Hihetetlen, hogy egy hóvihar mekkora fennakadást tud okozni egy országban, és hogy emiatt mennyi ember került veszélybe. Kismamák, kisgyerekes családok, akik attól félnek, hogy ellepi őket a hó. Ami pedig számomra a legviccesebb, hogy több segítséget látok a civilek oldaláról, mint a kormányéról... De mindegy, sosem voltam az a politizáló típus, most sem fogom tehát erről az oldalról megközelíteni a dolgokat.

Akármennyire is szeretnék én is részt venni a segítségnyújtásban, nyilvánvaló földrajzi okokból ezt nem tudom megtenni. Csupán pár facebookos megosztással tudok hozzájárulni ahhoz, hogy bizonyos üzenetek minél több emberhez eljussanak. Azonban nagyon megható látni, hogy ilyenkor mennyire össze tud fogni a nemzet, és mennyien segítenek, ahol csak tudnak. A már sokszor említett közösségi oldalon is látom, hogy nem egy barátom főz teát, vagy éppen készít szendvicseket, hogy a bajbajutottak se maradjanak étlen szomjan. Ilyenkor vagyok igazán büszke arra, hogy magyar vagyok! Mert szidhatjuk egymást, de ha baj van, akkor az emberek igenis összetartanak ebben a picike kis országban. Én is szeretnék felszólítani mindenkit, hogy aki megteheti segítsen, mert most tényleg minden apróság számít!

Továbbra is kitartást mindenkinek, segítséget igénylőknek és nyújtóknak egyaránt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése